torsdag, november 15, 2007

Shop `til you drop

.... jag jobbar på det iaf;)

Softis shopping dag idag tillsammans med Lindsay. Vilka fynd jag gjort!:) Jag är nu redo för helgen i LA o Las Vegas. Undrar om bara om alla de fina klänningarna är användbara även hemma? Hmmmm....? Jag behöver så många inbjudningar till trevliga cocktail bjudningar framöver att jag inte förstår hur jag ska hinna jobba. Se så gott folk, förstår ni hinten... Jag behöver gå på kalas o använda min nya fancy garderob. Bjud in mig, om inte annat får jag väl göra det själv. Frankie Boy, snittar o martinglasdrinkar utlovas så snart jag kommer hem, men det dröjer ju ett tag till dess;)

Mumsig lunch tillsammans med alla svenskarna o Lindsay.

F v Lindsay, Magnus, Nils, Lina; Paul, Amelie, Micke

Nu ska jag inte besöka en enda butik framöver, åtmisntone inte för egen del. Jag måste dock våga mig in i vissa butiker innan jag lämnar staterna. Jag har ju den långa beställnings listan att ta tag i. Maila mig om det är något som är bortglömt.

Just fasen, jag ska ju till NY på vägen hem. Undrar just hur det ska gå. Kan inte tänka mig att jag kan spendera tid i NY utan o shoppa, eller vad tror du Lottis....ett par fina väskor o en fin VS påse är man väl alltid värd? ;)

3 kommentarer:

Tess sa...

Hallå där!

Du är då inte lätt att få tag på! Försökt ringa på ditt mobilnummer, men du har nog bytt! Jag har kvar mitt gamla nummer så du får mer än gärna höra av dig! På tok för länge sedan vi hördes!

Kanske att du är i Varberg i jul så vi kan ses!

Ha det underbart i USA.

Många kramar från Therése med familj

Anonym sa...

förövrigt...glömde skriva varifrån den gröna fina bohemskapelsen kommer ifrån..forever21 som allt det andra jag visat på bilderna..
puss igen! Miss ya!

Sivan sa...

Åh, du ser ut att ha en kanonsemester.. Bra!!

Du är redan bjuden upp till Götet en helg när som. Ta med dig Mimsan och Sandra och kom upp på middag, hundpromenader och skvallermys i soffan! Du får ha klänning på dig så mycket du vill då! (med viss risk för dreggelspår i och för sig...)

Om du skulle ha vägarna förbi någon fallskärmsaffär står en Protrack på min önskelista...

Kram