måndag, oktober 09, 2006

Tjejhelg o flytt

En riktig toppen helg med tjejerna. Åhh, jag är så glad att jag har så underbara vänner. Vi har bott hemma hos Jennie alla sju hela helgen. Skrattat, pratat i mun på varandra, ätit gott, druckit gott, fikat, shoppat o bara haft det toppen bra. Trots att vi alla lever så olika liv numera är vi ändå väldigt lika. Det känns tryggt att ha en stabil o bra grund tillsammans med underbara människor.

I lördags kväll var vi påTraquillo o åt gott, ännu engång. Varför testa något nytt när man redan funnit en favorit. Me like tranquillo & caprinia:)

Tjejhelg-då fixar man håret på varandra.
Glada flickor på väg ut. Åsa, jag, Sofia, Sara o Sara

Jennie, Ella & Sara

Åsa o Sofia

Idag har mitt flyttlass gått från Gbg. Mitt Helsingborgshem är nu överfullt, likaså mor o fars garage. Förstår inte hur jag lyckats samla på mig så mycket i en lägenhet där jag ens knappt bott. Nu är den iaf helt avvecklad. Det känns så bra. Jag är klar med Götet. Kommer åka dit o plocka godbitarna, men inte bo där något mer, inte som det känns just nu iaf. Man ska ju iofs aldrig säga aldrig.

Jag är impad av de två flyttkillarna som utan bekymmer bar ner min soffa (6trappor) o sen upp(4trappor). Det skall då nämnas att då den kom hem till mig var det fyra man som bar. De två första ringde vid det tillfället efter två mans förstärkningen. Det gjorde inte pojkarna idag! Bra jobbat!:)

Jag dreglar idag igen. Tandläkarn har gjort vid det sista i munnen på mig. Ordning o reda-Känns bra! Nu dröjer det ett år innan han får ruinera mig igen.

Inga kommentarer: