onsdag, oktober 25, 2006

Klar:)

Tentorna gick fin fint. Kan bero på att jag pluggat så duktigt;) eller kanske var det den sköna uppladdningen timmarna innan. Jag hade en mysig kväll med mor, far o god mat o en toppen dejt med Lottis på morgonen.
Lottis o vår sommarö Skrivareklippan i bakgrunden

Vi tog en skön morgon promenad runt fästningen o sen en mysfrukost på gamla stammis stället Blå Dörren. Varberg är så vackert, speciellt i morgonljuset en kylig höstdag. Ja tentorna kunde ju inte gå annat än bra efter så bra uppladdning, bör iofs tilläggas at det var mycket udda tentor:)

Det var en lite konstig känsla att vara tillbaka ute på Lindholmen igen. Jag som gång på gång inbillat mig att nu är jag klar i Gbg', kom ännu en gång tillbaka. Hmmm...undrar när nästa gång blir? Det var inte bara negativt att vara ute på skolan igen. Jag träffade Robban för en långfika o det är alltid kul att träffa honom. Alltid samma goa Robbelibobban, hur lång tid det än går emellan våra tillfällen att ses.

Innan jag begav mig ner till Hbg igen, hann jag även med att granska städningen i gamla lägenheten, underkänd!:( Det blir till att reklamera.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat tjejen! Du är grym!