torsdag, oktober 05, 2006

Jag dreglar:(

Jag har jobbat ett par dagar. Haft det riktigt bra. Underbart att få vara ute i det härliga höstvädret. Var uppe riktigt tidigt en av dagarna. Helt underbart att andas oförbrukad luft, se höstfärgerna i morgondiset o inse att det är helt ok att stiga upp i ottan för att få njuta av det. Märk väl, morgontrötta Ullis säger det:)
Anledning till att stiga upp tidigt-Vittja ålgarn.


Jag avskyr de ormlika fiskarna, men i utbildningsyfte deltog jag ändå. Ugha... så äckliga, men jag bet ihop o tog t om i en! Jag var dock alltför snabb för att hinna få ett bildbevis på min prestation.

Men en bild på mig iaf, trött som få i funktionella kläder

Igår skulle vi haft tjejmys hos Jeanette, men alla hade alltför mycket att göra:(

Jag höll tillgodo med en dos danska istället:) Mysigt! Tyvärr ska Thomas iväg o jobba långtbort o länge nu igen. Kul för honom iofs, Brasilien ena veckan, Japan nästa o sen Kanada innan han landar hemma igen. Jag ska inte klaga att över att jag är ute o far mycket.... men på tal om det, snart ska jag o Ragnar ut o fara igen. Vi ska styra mot Gbg, flyttkartonger o tjejmys väntar.
På måndag går flyttlasset söderut o det ska bli så skönt att äntligen bara bo på ett ställe. I helgen kommer alla Stockholmtjejerna ner till Gbg. Vi ska bo hemma hos Jennie allihopa, bara för att det ska vara som på den gamla goda tiden. Madrasser på golvet, sovsäckar o tjejsnack hela natten lång:)

Idag har jag varit hos tandläkaren. Han rotade runt ordentligt i munnen, jag kollade på tecknade barnprogram o hade ganska bra, tackvare bedövningen som fortfarande sitter i. Det är svårt att dricka kaffe då halva käften är bortdomnad. Jag dreglar t om när jag inte försöker hälla ner något i min strupe. Hoppas att det släpper snart!

2 kommentarer:

Sivan sa...

Haha, jepps, du börjar bli offentlig! Själv är jag det med, inga hemligheter längre! ;-)

Hör av dig om du har tid i helgen, Creedo och jag ska ta det lugnt och lära oss lite mer skånska kanske... ;-) Kram

Ullis sa...

Skönt o höra! Det var väl på tiden o sluta vara hemlig!;) Jag hör av mig mellan flyttlådorna o min reunion med gamla tjejgänget. Hoppas att det blir tid. Plugga duktigt på skånskan:)
Kramen