torsdag, oktober 05, 2006

Testa sig...

Fick av Jonas tips om ett personlighetstest Detta var resultatet

Du ärCharlotte Permell
Trygghetsfaktor: 43 %
Du är trygg i mitten, men du drar lite åt det mer okonventionella hållet.En balanserad livsföring med inslag av individualism och spänning.Du vill absolut ha nya upplevelser, men bara på därtill avsatt tid.Du har lätt att bli anställd.
Lämpliga yrken: Sommelier, Inredare, Arbeta till sjöss


Stämmer ju faktiskt otroligt bra på mig med tanke på vad jag gjort o vill göra...hihi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att jag skulle bli Jonas. Håller dock inte med om att testet stämmer alltför väl.
Jonas Åkerlund
Trygghetsfaktor: 22 %

Individualism och nytänkande är din stil. Tyvärr ofta för sakens egen skull.
Du är kreativt lagd, och ser till att skaffa ett arbete där du får utlopp för det.
Men ivern gör dig missnöjd lite för ofta ändå, och kanhända slutar det med
att du använder hela din kreativitet till att komma på saker att klaga på.

Lämpliga yrken: Media, Konstnärlig verksamhet, Idrott

Sivan sa...

Oh jag blev Lena Ph!!! Trygghetsfaktor: 50 %
Du vill veta vad du får och föredrar överraskningar som är planerade.Du blir ofta elakt kallad "typiskt svensk", men det gillar du. Ambitiös och engagerad.Du tänker själv, för det har magistern sagt att man ska.
Lämpliga yrken: Projektledare, Forskare, Bensinmacksföreståndare

Hmm.. Jag vet inte jag...

Hoppas din helg i Gbg var till belåtenhet! Kram

Anonym sa...

Hrmm... jag blev också Charlotte Perrelli med 43 % trygghetsfaktor... innebär det att vi har svarat likadant då? ;)
Vill iaf inte jobba till sjöss.. men inredning kan jag tänka mig!
Gud vad kul det ska bli att du kommer hit och hälsar på! Ringer när jag har slutat jobba.. måste ringa företag nu.. puss!

Anonym sa...

Hrm... Charlotte Permell stod det visst =D

Anonym sa...

Du verkar ha fullt upp som vanligt, trist med flyttlådor o at Japan ligger så långt bort:) ska skicka tillbaka sabre2:an imorgon, kommer o vara trist, gillar den! Har fårr schema för nästa år o ingen semester under hoppveckorna o jobbar även hela midsommarveckan:( Är bara ledig 1v när det är näsinge, så det är ju ingen mening för mig o beställa nya saker i vinter, får vänta ett år o bara köpa en ny kalott o stoppa i min rigg, snyft... Kram vännen o ta det lugnt där ute!! Kram