tisdag, oktober 24, 2006

Jag är en platt sandal o mörk choklad...

Oj så mycket lustigt man kan sysselsätta sig med när man egentligen ska plugga. Jag hade glömt bort hur effektiv man blir med att göra andra saker, såsom o städa o greja med sånt som annars lät blir släpande. Dessa tester var dock något av det mindre effektiva jag gjort.

You Are Artemis!

Brave, and a natural born leader.
You're willing to fight for what you believe in...
And willing to make tough decisions.
Don't forget - the people around you have ideas too!



You are Flat Sandals

Casual yet flirty
You look great in a simple top and jeans
Your look is approchable and cute!



You are Dark Chocolate

You live your life with intensity, always going full force.
You push yourself (and others) to the limit... you want more than you can handle.
An extreme person, you challenge and inspire the world!

Jag lär ju om inte annat snart vara det pga all mörk choklad jag ätit i mina dar.




Your Celebrity Sisters Are Mary-Kate and Ashley

Funky, eccentric, and offbeat
You're not a good girl or a bad girl, just a weird girl


Hmmm...vet inte vad jag tycker om resultatet weird?


You are a Great Girlfriend

When it comes to your guy, you're very thoughtful
But you also haven't stopped thinking of yourself
You're the perfect blend of independent and caring
You're a total catch - make sure your guy knows it too!

Minsann!:)
Nu ska jag snart åka till mor o far i Varberg. Lite familjemys ikväll, en morgondate med Lottis o sen ska jag vara laddad för att skriva tentor. Gaaah...måste plugga nu!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har lite lätt och ganska behaglig träningsvärk idag :) Lycka till i morgon, jag håller tummarna hårt! Vi ses när du kommer hem...

Anonym sa...

Tyvärr gick vi på grund m Atlantic companion i Söndags, men allt höll....

Ullis sa...

Träningsvärken börjar släppa, men nu ska kroppen få igen. Ut o löpa ska jag:) Allt för att inte plugga....

Min gamla skuta på grund, ops! Skönt att allt höll. Hörde att det var en blackis, var du i tjänst?;)

Sivan sa...

Hmm... Jag känner igen det där med att hitta ALLT för att slippa plugga. Hoppas tentan går bra och att du får lite gjort i Varberg.
Kramis

Anonym sa...

Japp, jag var i tjänst... haha, men det var inte jag:)