torsdag, oktober 19, 2006

Berusade djur.... :)



Jag skrattade gott då jag på Martins blog fann följande film. Se o skratta!:)

Kursen jag varit på i veckan var jätte bra o nu är min skalle fullmatad för ett par dagar framöver. Oj ojo oj va jag lärt mig mycket. Kul!:) Längtar t om ner i maskin igen för o jobba nere i grottan. Kul med lite maskin tänk igen.

Jag är så stum i benen att jag kan knappt gå nu. Tränade ordentligt på kvällarna i Karlskrona o var t om ute o sprang imorse. Nu sitter jag här o bara inväntar slutklämmen av totalförlamning pga träningsvärk efter kvällens SatsCorePuls pass. När Ullet kom med förslaget att träna ikväll var svaret självklart ja, nu undrar jag om jag kanske borde tänkt annorlunda. Hursom helst var det iofs mysigt att träffa Ullet igen...så ja ja, men ändå...Hua... undrar just om jag ens kommer kunna gå imorgon. En försmak på att bli gammal o stel kanske väntar. Men det är skönt med sån värk. Me like träningsvärk. Då har det gjort nytta. Vägrar se faktum, det är ju även ett tecken på hur otränad jag är. Ska mjuka upp mig med bastu o kallbad imorgon sen kan jag träna igen:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Jag behövde ett skratt. Det är måndag igen:( Vart tog helgen vägen? Puss fröken