tisdag, oktober 02, 2007

Sköna Stockholms dagar

Jag staplar runt som en gammal pensionär o myser i Stockholm. Lunchar, fikar, äter god middag o bara myser. Härligt att hinna träffa massa goda vänner o vara riktigt ledig.


Träningsvärken sitter fortfarande i, men idag kom jag iaf upp ur sängen utan värktabletter. Jag har aldrig varit med om dess like till stelhet. Det är en skrämmande föraning om hur jag kommer bli då jag blir gammal. Jag måste träna mer för att motverka detta.


Igår fick jag äntligen tag på favoriten Aloe Vera. Lägenheten och jag stinker Jenka, men hua va skönt det bränner i musklerna. Om jag fortsätter smörja flitigt under dagen kanske jag är riktigt redo för en härlig vinkväll ikväll.

Underbart att jag lyckats samla ihop så många härliga vänner till en o samma kväll. So long är vi 12! Hihi, det ska bli så kul!

Nu är det dags ta sig ut till Liljevalchs för o fylla på en undernärd kulturkvot. Längtar redan efter Blå Dörrens franska musselsallad. Smarr!

Inga kommentarer: