lördag, oktober 27, 2007

Tar det lite lugnt

En riktig lång patrull är avverkad o det är skönt att vara hemma igen.

Planen var egentligen att jag skulle åka upp till Stockholm denna helg för att fira Fia´s examen o vara med på Afrika, Afrika i Gryttis, men så blev det inte. Måste inse min begränsning o stanna hemma o ta det lite lugnt nån gång ibland iaf. Speciellt med tanke på att jag åker till USA om en vecka. Tjoho, det ska bli så kul. Det bästa av allt är att jag vet att jag kommer ha det bästa sällskapet over there. Paul är alltid att lita på. Inga mer galna chansningar som förstör en semester!;)

Om än jag strök ursprungs planerna för helgen har den artat sig fin fint.
Amelie o jag hade en update date igår, Mauritius/Barca o allt annat som hänt sen bröllopet. Mysigt! Vi fortsatte kvällen hemma hos mig o då i sällskap av även Emelie o Fårest. Mys, skratt, Idol o planering av min hejarklack till Vasaloppet, en soft kväll o perfekt avslutning på allas arbetsvecka.

Inga kommentarer: