söndag, oktober 28, 2007

Vilken helg!:)

Mys hela helgen. Vilken kontrast mot förra helgen!

Mys med tjejerna i fredags. Softis start i lördags, fixade naglarna o försök att uträtta massa måsten tillsammans med ALLA andra. Dålig idé att försöka uträtta ärenden en löningshelg. Hittade knappt en parkering på IKEA o valde att åka därifrån då jag väl funnit en. Tanken på att knö med alla andra för lite lyktljus o ett par kuddar kändes inte lockande överhuvudtaget.

Lördag eftermiddag bjöd spelhall o Laserdome med Emelie, Alex o Henke. Hua va många ettriga kids som gjorde oss sällskap. Trots att jag var `Sniper´ hamnade jag sist o näst sist. Grrr, jäkla kids! Det var riktigt kul trots att jag förlorade i typ allt. Fortsatte kvällen tillsammans med Emelie o Alex i Dannes läckra lägenhet. Mumsig mat o läskig film. Jag är riktigt stolt över mig själv. Jag såg en hel läskig film utan att ens blunda. Kollade på Gothica vilket resulterade att jag var helt säker på att det skulle stå `NOT ALONE´ på min vägg, då jag vaknade imorse.

Dagen idag bjöd en skön promenad med Ullet o Jonathan o avslutande brunch på Tivoli.

Amelie o Emelie kom över för middag o Pretty Woman ikväll. Mmmm, vilken film, underbar varje gång!

Summa sumarum, en toppen helg tillsammans med människor som jag tycker så mycket om. Det är så det ska vara, inga dumma chansningar för mig nå mer, bara säkra kort o goda vänner. Jag ska bara umgås med folk som jag vet att jag tycker om o trivs med.

2 kommentarer:

Sivan sa...

Vad hände i Barca egentligen, och vilka var du där med? Du verkar vara väldigt... mån om vilka du spenderar din tid tillsammans med numera.

Låter som om du hade en mysig helg i vilket fall, härligt!

Kram

Ullis sa...

Ja du, det var en udda resa. Drar det då vi ses. Kramen