måndag, oktober 29, 2007

Rätt medicin

Tjock i halsen, det svider i näsan, skallen bankar o kroppstemperaturen är inte normal.
Hmmm, jag har inte tid att bli att sjuk. Grrr!

Ska genast svepa i mig av samtliga vitaminer o liknande som jag har i skåpen, bädda ner mig i soffan o sällskapa med Desperate House Wives boxen, det borde vara rätta medicinen.

Ett annat alternativ är att roa mig med det här resten av dagen. Underbart! Jag behöver inte handla omtåliga saker för att få smälla bubbelplast längre:)

4 kommentarer:

Cissi sa...

Ät/drick mycket C-vitamin (gärna i brus-form). Överdosera också Kan Jang. Sen är du snart frisk och kry :)

Martin sa...

Krya på dig!
Du kan, som sagt inte, gå och bli sjuk nu ju!

Linda sa...

Åh, hoppas verkligen att du inte blir sjuk! DH, vitaminer och en dag på soffan låter som en alldeles utmärkt idé. Krya på dig!

Ullis sa...

Tack sötisar. Än har det inte gått över, men skam den som ger sig. Jag ska vinna över förkylningen. Alla medel är tillåtna;) Kram på er