lördag, september 29, 2007

Lidingö loppet avklarat

Tjoho, jag är nöjd o förvånad att jag faktiskt fixade det. One to go, sen har jag fixat en Svensk Klassiker. Lidingö loppet har varit min största vånda, då jag ju inte ens tycker om att springa, men det var visst oro i onödan.
Gladaste Ullis i mål!

Ösregn o försenad ankomst var kanske inte det bästa förutsättningar, men skit samma. Det gick ju att lösa ändå. Jag studsade runt i lervällingen, lycklig som ett barn. Underbart att få skvätta ner sig i vattenpölarna. Snacka om lättroad o skitig.





Leriga ben, INTE håriga!!
Stackars Lollo bklev spärrad vid 2 mil pga trasigt knä. Sjukvårdarna förbjöd henne att fortsätta. Tråkigt då hon kämpat så duktigt så långt, men, men, hälsan ska vinna över envishet.
Sötisen fick en varm filt som souvenir iaf o väntade på mig då jag gick i mål.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Herre jäklans o ett stort grattis till dig! Vet ju att du är en seg j-vel;) Grattis grattis!!!

Massage o en bamsekram till dig!

Mia sa...

Åhhh vad vi e bra!!! Vad sägs om att träna lite inför nästa utmaning ;). Supergrattis och bra jobbat!!!!!!!!!!!!!!! 3 mil kuperad terräng i lervälling e inte det lättaste! Du e bara så bäst!! Kram kram