torsdag, oktober 04, 2007

Hemma o nöjd

Har haft ursköna dagar uppe i Stockholm. Har egentligen inte gjort så mycket vettigt, mer än umgåtts med mina vänner. Riktigt roligt att träffa gamla vänner som jag inte sett på flera år o dessutom kunna konstatera att det var som igår vi sågs. Morgan, Daniel, Tobbe-det får inte gå år till nästa gång!

Inser att jag har en hel del vänner däruppe. Vad gör jag egentligen i Skåne? Ja, ja, skulle jag bo någon annanstans i Sverige skulle det vara Stockholm. Trivs så bra däruppe o det känns varje gång som att komma till mitt andra hem. Skönt att veta att jag alltid har en säng i Hammarbyhöjden eller på Stora Essingen.

Nu är det dags att fokusera på annat. På lördag är det bröllop o det är en del att stå i innan dess. Jag är pirrig i magen inför lördagen, undrar då hur Amelie o CF känner?

Lägger upp lite bilder en annan dag.


1 kommentar:

Amelie sa...

Amelie mår toppen men det är värre med CF som stressar på jobbet och är väldigt nervös inför LÖrdag. Jag är, än så länge, ovanligt lugn. Jag som egentligen inte skulle gifta mig från första början.