torsdag, oktober 18, 2007

Barcelona-Here I come

Snart är jag i Barca. Det ska bli så kul att äntligen få se denna omtalade underbara stad.

Emelie o jag satt igår kväll o planerade min resa över en middag o massa mumsig ost.
(Tack darling)

Jag har nu många uppslag på vad som kan göras om jag skulle få för mig att vilja hålla mig aktiverad med kultur, klubbar, mat, shopping osv dygnet runt. Vi får se hur det går. Det är faktiskt en lite galen resa, men va fasen, som Lotte sa, går det fel är det iaf Barca(/London) o en upplevelse att skratta åt i efterhand. Man kan inte göra annat än att chansa ibland.

Otroligt lustigt att resultatet av en möhippa i Dublin är en tärna i Barca o en tärna i London. Hihi. Vi får se hur det går....

Wish me good luck!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Ha en underbar resa hjärtat o var rädd om dig!

Martin sa...

Somliga har det bra! :) Ha det så bra! Får väl hoppas att det inte blir så mycket regn.. ;)

Linda sa...

Nu är jag grymt nyfiken på hur du haft det! Är jätteavundsjuk. Barcelona är et av mina drömresemål!

Cissi sa...

Kom igen nu, uppdatera! :)