torsdag, oktober 04, 2007

Redo för bröllop

För en gångs skull är jag ute i god tid.

  • Klänningen sitter perfekt, (ja så perfekt den kan sitta iaf efter denna svulstiga sommar)
  • Talet är klart. Lotte o jag filade på det i eftermiddags o Emelie o jag fin lirade över en god middag o en flaska vin på Zoo Bar.
  • Hudfärgen är inte helt likblek
  • Nagel tid bokad till imorgon
  • Håret är inpackat, liksom ansiktet maskat. Hårfärgen har lagt sig sen jag var hos Tim för två veckor sen
  • Super deo, strumpbyxor (ink reserv), huvudvärkstabletter,säkerhetsnålar, skoskavsplåster, Resorb-införskaffat
  • Bröllopspresent-jepp!
  • Väska är utvald, ska bara inhandlas
  • Transport till kyrkan-klart

Helt otroligt att jag för en gångs skull är i fas. Det är mycket att stå i inför ett bröllop, o då är det inte ens mitt!

Jag tror t om att jag hinner köra favoritpasset på SATS imorgon bitti.

2 kommentarer:

Cissi sa...

Ähh, du är väl alltid i fas :) om inte annat kan du bara kika ner i handväskan så har du allt och lite till ;) Puss!

Unknown sa...

Glöm inte näsdukar och vatenfast mascara, annars kan katastrofen vara nära! ;) Kram Anna