lördag, december 29, 2007

Väldigt snart!

....lyfter mitt plan mot San Diego. Jag har precis kommit hem ifrån jobbet o är nu hemma o vänder för att packa ner ett gäng klänningar o bikinin inför ännu en resa till staterna. Tiden rinner iväg o jag ska lämna om 3 timmar!!! Måste åka till Malmö ikväll för att hinna med tåget till Kastrup imorgon bitti. Känner viss ångest inför att försova mig imorgon bitti. Jag får inte!!! Hoppas att Carolina får med sig Mimsan o Tobe ut på en öl så att vi kan hänga tills dess att det är dags att bege sig till flygplatsen;) Come on friends! Pleeeeease!;)

I övrigt, det känns underbart att snart lämna detta kalla blåshål för varmare breddgrader, bubbel, vänner o en viss agent som åter är uppe på banan:)

1 kommentar:

Mirijam sa...

Meh! Det frågade hon inte ens? Hade gärna gjort det!
Ha så himla roligt, helikopter till Las Vegas på nyår låter amazing för att säga det på engelska!