söndag, december 09, 2007

Skrattar fortfarande

Bästa Lottis kom ner från Varberg o hälsade på mig igår. Äntligen fick Lottis o jag dricka Cosmos ihop igen. Det var alltför länge sedan o måste göras oftare.

Lojsan, Lottis o jag skrattade oss igenom en middag här hemma. Jag är så glad att jag har så härliga vänner som dessutom trivs ihop.

Lottis o jag gick ut en sväng på vårt eget sätt. Zoo Bar förärades med ett besök i vår jakt efter Emelie. Emelie var försvunnen o vi fick ta tag i Hbg´s uteliv på egen hand. Jag avskyr köer o vägrar att stå där. Min kö vägran resulterade i att vi hamnade på Jurassic(28+).
Vilket lustigt klientel, eller ja nästan skrämmande, men va fasen. Lottis o jag vill ju bara dansa o det fick vi gjort med besked. Skrattade dubbelvikt flera gånger åt alla tafatta raggningsförsök. Har bett Lottis avliva mig om jag står där o skakar taktlöst o är smaklöst klädd då jag närmar mig 40.

Besöket på Cantina var rätta medicinen för att ta hand om den 30 års kris vi utvecklat gemensamt under middagen. Kände mig riktigt ung o t om självförtroende var på topp. Man borde kanske gå dit oftare för att EgoBoosta sig själv.

Inga kommentarer: