söndag, december 23, 2007

Söta Varberg

Mysigt att vara hemma i Varberg o ta det lite lugnt. Har spenderat hela dagen i mor o fars härliga kök. Har äntligen fått tummen ur o gjort mängder med olika sorters julgodis. Smarr! Äntligen har jag haft tid att testa allt roligt jag stött på under året som gått. Tyvärr är det sällan tillfälle för mig att leka konditor, men nu har jag levt ut allt o min kära familj o vänner här i Varberg ska gödas;)

Ikväll bjöd familjen Dahl in Lottis på middag. Mysigt o mumsigt! En härlig syn att se käre far stå på altanen o grilla lamm med pannlampan på huvudet.
(Bildbevis kommer)
Lottis o jag tog en barrunda på stan efter middagen. Det gick sådär... Varberg är ingen partystad vintertid! Vi tog barrundan utomhus o konstaterade utifrån att vi inte ville gå in på ett enda ställe. Soffan på Södergatan var mycket mer lockande.

Inga kommentarer: