fredag, december 14, 2007

Desperate Housewife

I nläget håller jag på att längta mig tokig efter att åka över. Det ska bli så roligt att träffa alla igen, min lilla SD familj;) Saknar er!

Jag är helt övertygad om vad mitt nästa kall är. Jag ska bli amerikansk hemmafru utan skrupler. Det är bara vissa praktiska saker som behöver lösas. Ser fram emot ett LasVegas bröllop i ett Elvis kapell för att göra det möjligt att stanna för gått over there. Ni kan vänta er en inbjudan via sms i början av januari om allt går enligt planerna;) De praktiska detaljerna som ej är helt spikade är de rosa pimpade pudlarna som ska leverera ringarna till oss. Ska man häda det vackra äktenskaoet så får man göra det ordentligt. Ja just det ja, borde nog informera min blivande make om mina planer på att utnyttja honom. Jag tror inte att han misstycker…

Nog om mina framtidsplaner. Jag får inte glömma att leva i allt trevligt som ska ske innan det bär av till staterna igen. Ikväll kommer Fia till Hbg. Tjohoo, äntligen!!! Det är dags för oss att träda in i den härliga sommarbubblan igen. Den är dock inte fylld med rosé denna gång, snarare av matos. Vi ska laga julmat inför morgondagens julfest på klubben och kanske dricka nåt glas vin. Känner jag Fia rätt kommer det nog bli omvänd prioritering;)

För en gångs skull känns det som att jag är i fas med alla förberedelser inför en fest. Kan det vara så att jag börjar lära mig efter ett och ett halvår som festansvarig, lagom till dess att jag ska lägga av… Årsfesten den 16 februar blir sista festen jag fixar på klubben, åtminstone på ett tag. Det ska bli så skönt! Ser fram emot att nästa år fokusera på min egen roliga hoppning på klubben och bara det!

Inser att jag haft lite väl mycket med allt möjligt det senaste året. Fokus Ullis kommer nog bli mitt motto för nästa år, om inte `allt går utom EPA mopeder o tennsoldater´. Ska nog fylla på min kalender med fler NEJ dagar under 2008.

1 kommentar:

Sivan sa...

NEJ-dagar är bra, jag kan rekommendera det! ;)

Hoppas det blir riktigt bra i morgon!

Kram Atlas och Sivan