onsdag, december 19, 2007

Konstaterar en hel del men vet ingenting egentligen

Kaos i mitt hem o i min skalle. Jag borde verkligen röja upp den hinderbana som sträcker sig genom hela mitt hem, men jag hittar bara inte motivationen att börja.

Var på jobbet ett par timmar igår för o umgås med kollegorna. Kan ännu en gång konstatera att jag inte är en mästare på att bowla, men vad gör dte när det är kul. Käkade julbord på Svea o konstaterade ännu en gång att jag verkligen inte tycker om julbord/smörgåsbord. Alla roffar åt sig av de finaste bitarna, gräver o äcklar sig i maten, gärna med fingrarna. Ugh! Nu räcker det med julmat för mig.

Stannade kvar i Simris igår kväll för att delta på Bengts inflyttningsfest. Trevligt, men sent. Förstår inte hur timmarna rusade iväg, ännu en gång. Men åh så trevligt att kunna sitta uppe o snacka fram till små timmarna utan att känna stressen att man måste sova för att vara pigg o jobba dagen efter. Snackade mycket om mycket o kan bara konstatera att det är underligt hur allt kan bli ibland.

Tyvärr missade jag det tidiga tåget från hålan. Frukosten med Lollo blev en mysig fika vid lunch istället.

Dagen har bara rusat iväg o jag har knappt gjort ett dugg vettigt. Ganska skönt med en riktig slappedag ibland.


Inga kommentarer: