lördag, december 15, 2007

Som sommar igen

Jeanettan testar julklapp

Fia kom ner från Stockholm igår o Jeanette kikade förbi för mys o julpyssel. Vi lagade julmat, drack vin o skrattade till kl 5 imorse! Opsi! Förstår verkligen inte vart kvällen tog vägen (kan varit vinet som var tidstjuven), men all maten till julbordet blev klar iaf o nu är vi vid liv igen för att stressa vidare till Everöd.
Jag är riktigt fundersam över hur fasen vi ska få in all mat, varma täcken o allt annat i lilla Ragnar. Jag vet ju iofs sen förr att man aldrig ska underskatta en TT. Kunde jag köra ett flyttlass från Göteborg, via Stockholm, Nantalii o slutligen till Kalmar med gamle Torsten så ska jag väl få plats med Fia o ett julbord i Ragnar.

Det känns nästan som om det vore sommar igen då två av mina favoriter är hemma hos mig i kaoset o dricker bubbel. Uppskattar dem så!:)

Inga kommentarer: