söndag, december 16, 2007

Julfest på Klubben

Åter hemma i Hbg efter en lyckad julfest på klubben. Vi lev 30 personer som hade en lyckad kväll ute i kylan. Maten räckte o det blev ett galet kalas, precis som sig bör ute i Everöds skogen. Vi lyckades t om få lite julstämning i stugan.
Julgran(tall i brist på gran) o många julklappar.

Glada i kylan, Fia o jag

Husvagnen var oväntat varm o jag sov som ett barn då det blev läggdax vid 6 tiden. Dough! Börjar tro att min klocka gått i dubbel hastighet denna helg.

Kära Poffe fyller 40 år imorgon o därför passade vi på att fira honom lite. Den gamle manne fick en pimpad rullator. Så många stilpoäng på den!!!

Favorit 40 taggarn numera stolt ägare av den coolaste rullatorn!

Jag fick de bästa julklapparna! En gräddvit rattmuff till Ragnar i en kompis till Roffe. Låt mig presentera råttan Rå(!)land. Råland är en del av projekt Face your Fears o bli av med råttfobin. Tack söta Poffe för hjälpen;)
land

Inga kommentarer: