fredag, september 14, 2007

Hemma o vänder

Bäst att vara effektiv. 06.15 ringde klockan o sen dess har allt gått i ett.

Morgonpassen på SATS med frukost är vardagslyx. Hann med en expressfika med Jeanette under tiden fick, tvättade den senaste månadens tvätt, lunchade med Amelie, råkade komma hem från lunchen med ett par stora fina papperspåsar.
Jag föll pladask, det var kärlek vid första ögonkastet, jag var bara tvungen att köpa de finaste , skönaste, mjukaste (dyraste!!Gaaah) stövlarna någonsin. Jonas och Jeanette sa att jag var värd dem. Kanske råkade jag även finna lite annat som jag bara var tvungen att unna mig, för att... ja det har jag inte kommit på ännu, men det finns säkert en bra anledning. Jag skulle ju bara köpa hårnålar.

Ikväll blev jag spontan bjuden på middag av PeterPolis. Bara Vara är alltid en hit. God mat, gott vin, bra service i skön miljö o dessutom trevligt sällskap. Kul att träffa Peter igen. Sommarn verkar gjort honom gott.

Nu ska jag effektiv sova för att orka upp o springa en runda innan det bär av till Simrishamn för jobb igen

Inga kommentarer: