torsdag, september 06, 2007

Börjar redan idag....

Jag börjar fira födelsedag redan idag. 28 är en speciell ålder, eller egentligen inte alls, men för en gångs skull har jag gett mig den på att jag ska fira min dag. Kan ses som att jag tar igen för alla de år då jag inte nämnt ett knyst till någon att jag fyller år o än mindre velat göra något speciellt.

Beger mig till Götet nu o ser fram emot en lunch picnic i Göteborg med Jonas o Peter. Favoriterna har t om tagit ledigt för att umgås med mig. I vanliga fall vet jag att jag kunnat räkna med en riktigt mumsig picnic, idag sägs det att vi ska lyxa....hmmm undrar just vad som kan finnas i korgen denna gången.

Ikväll blir det födelsedagsmiddag hemma i Varberg. Jag bara äter.... tur att jag var ut o sprang imorse.

Imorgon fortsätter jag fira med goda vänner(o ev en Guiness) i Köpenhamn. Det känns helt ok att fylla år faktiskt.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas du får några fantastiska o minnesvärda dagar:) Vi syns på lördag!!! Looking forward tooooo

Amelie sa...

Jasså, du var ute och sprang imorse. Din loppa!