söndag, september 09, 2007

Ingen dog

....av mina kräftor. Det var ju tur! Maten räckte, det artade sig till en bra o sen/tidig fest o alla var glada. Äntligen kände jag igen Skåne Klubben efter en ganska dämpad tid efter midsommar.

Jag drog mig till husvagnen ganska tidigt. Trivs så bra där nu, när det är ordning o ännu bättre blev det med Jeanettes muntra sällskap:) Mysigt att ligga o småsnacka in på småtimmarna.

Idag har varit en konstig dag, tråkiga låga moln, kallt o inte ett skutt. Ligger nu i husvagnen o känner in den speciella känsla som infinner sig här ute på söndagskvällarna, när alla åkt hem. Det är så tyst o lugnt här nu. Nästan lite läskigt. Jag har fantiserat ihop många uppslag till en riktigt läskig deckare här ute på söndagarna. Ångrar nu att jag inte gjort något åt låset.

Imorgon ska jag på ett ordentligt jobbpass. Hua...många dagar blir det

Inga kommentarer: