lördag, september 22, 2007

I väntans tider

Jag kan inte säga nog gånger hur skönt det är att starta dagen med ett tidigt träningspass. Idag blev det favoriten spinning o efterföljande frukost på SATS. Raka vägen från SATS till en morgon date med frisören Tim. Äntligen är min utväxt ett minne blott o i gengäld gapar ett stort tomt hål i plånboken.

Lotte kom upp efter lunch och vårt race med förberedelser började. Vi tänkte vi skulle vara smarta o beta av vår långa inköpslista på söder, där Amelie sällan rör sig. Trodde vi ja! Panik, då vi möter Amelie på gatan. På något konstigt vi lyckades vi dock dyka undan utan att bli sedda. Det fanns liksom ingen förklaring till att Lotte var nere från Stockholm o gick på stan med mig, utan att Amelie var informerad.

Allt blev inhandlat lagom tills Emelie slutade jobbet. Vi vände upp o ner på köket, lagade massa mat, hade matlagningskurs för Emelie(`the dishwasher´), skrattade o drack vin.

Mat paus. Emelie o Lotte Man kan göra homus på olika vis i olika stöllningar. Bra jobbat Emelie;) Det är mycket grejer o kaos, men möjligt att laga mat ändå. Lotte o jag in action Kylen blev visst överfull!!

Det har varit en underbar kväll o nu är jag bara pirrig i magen inför att få köra igång o överraska Amelie imorgon. Längtar som bara den!

Inga kommentarer: