tisdag, september 25, 2007

VISA kortet brinner

Äntligen har jag tagit tag i att boka mina resor som stundar.

Drar till Stockholm på fredag, jäkla Lidingölopp! Jag är inte alls laddad, men det ska gå.

Stannar ett par dagar i Stockholm för att hinna umgås med kära vänner o bebisar. Vinkväll är bokad på tisdag för den som vill hänga på.

Min Stockholmstrip får dock inte VISA kortet att brinna, det får däremot de andra resorna som är inbokade innan 2007 är slut.

Ser fram emot en mysweekend i Barca två veckor innan jag flyger till SanDiego.

Ja just ja, ytterligare en trip till Stockholm är inbokad däremellan. Fia tar ju examen!

Tjoho, den 3 november flyger jag till San Diego. Det ska bli så härligt att komma iväg till lite värme o aktiviteter, resa runt o dessutom träffa Paul. Avslutar med Hawaii o sen två dagar i Nevvan. Åhhhh, jag vill åka nu!

5 kommentarer:

Helena sa...

Låter ju trevligt det där!!
Men vad hände med Asien projektet...??

Kram!

Anonym sa...

Ååå jag blir så glad att du kommer upp till min examen! Du ingår ju liksom i familjen vid det här laget... Finns dock en chans att jag hoppar av skolan innan examen, läskigt trött på allt vad x-jobb heter!

Vi ses på fredag!

Puss puss

Sandra sa...

Oj gumman! Du har lika fullt upp som vanligt!

Jag tror definitivt på dig när det gäller Lidingöloppet oxå, du fixar allt;)

Middag, ja gärna men det är lite långt o köra!

Kram vännen

Linda sa...

Åhhh jag blir vansinnigt avundsjuk på alla roliga resor du har att se fram emot!! Underbart!
Klart att du fixar Lidingöloppet!
Hejja dig!
Kram

Anonym sa...

Så du kommer i November då då? Jag lägger ölen på kylning. Vi har fortfarande 30 grader och sol här så glöm inte bikinin.