tisdag, augusti 14, 2007

Trött i kropp o knopp

Tränat riktigt ordentligt idag och tagit livet av många stress monster . Det tog en stund men nu pustar jag ut o är nöjd. Nu är det roliga bara roligt (o möjligtvis aningen frustrerande)

Dagens lärdom:
1. Man ska inte tvätta dyra träningskläder (typ special special som andas o svettas åt en) i sköljmedel för då täpper man till i de porer där fukten ska transportera bort. Man stänger in svetten o sen stinker det.

2. Det är kanon att tänka på Vätternrundan då man för en milli sekund tänker att man är trött på ett vanligt 55 min spinningpass. Smiskar till mig själv på axlen, `ta i nu slöfock, sluta tramsa, det är ingenting mot vad du har gjort´. De senaste spinningpassen har varit grymma(i dubbel bemärkelse) Tur att jag lärt mig tvätta
träningskläder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Peter o jag kommer ner på fredag. Bjuder du på husrum o pannkakor? Vill du med oss till Louisiana på lördag? Din telefon verkar vara out of order igen! Ring mig

Mia sa...

Får sån energi bara av att läsa din blogg. Fattar inte hur du orkar... Träna på nu så syns vi i Stockholm (antingen på Lidingöloppet lr om du ska upp till Gryttstock). Kram kram