måndag, augusti 13, 2007

Som vanligt med Suz;)


... på något konstigt vis lyckas Suz o jag hamna i de konstigaste krångliga oförutsedda situationerna, men vi reder ut det till slut. (midsommar kaos, gårdagens kaos) Ingen pilot, inget plan, tråkigt väder, låga moln, massa tandem, massa elever o mot slutet av dagen hade alla fått hoppa, tandem avklart och jag vann elev Bingon!:) Skönt att vi kan skratta åt kaoset.

Suz, skrattande åt eländet


Jag kom till klubben med regnet i lördags, hälsade på sjuklingen Helena en snabbis, kramades med alla favoriter, åt elevmiddag o gick o la mig o surade för mig själv för att jag inte fick hoppat. Nej så illa var det inte, passade mig perfekt med en riktigt tidig kväll för en gångs skull. Skadade inte att vara utvilade inför gårdagens kaotiska arbetspass, dessutom har mitt nya liv börjat mitt på riktigt idag,(igen) lika bra att börja varva ner.

Otroligt skönt med en timmes löprunda innan frukost idag. Det var riktigt tungt, men det är bara bita ihop o tänka på att det är inte en bråkdel av hur tungt det kommer att vara då jag ska springa Lidingöloppet om typ 6 veckor. Gaaaaah! Det får bli en utmaning som genomförs enbart på vilja, igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är la alltid kaos runt dig, om än ganska orgat;)

Det är jävligt långt du ska springa! Tvivlar inte ett dugg på att du löser det. Din vilja o envishet kan ju döda elefanter i Afrika, härifrån. Kör hårt prinsessan.