måndag, augusti 13, 2007

Man behöver inte prata längre

För ett par år sen (ja ok, ganska många år sen) slutade man ringa på hemtelefoner då alla skaffade mobil, därefter slutade man ringa på mobilen o skickade istället 2000 sms i månaden, för ca ett år sedan slutade jag mina vänner att höra av oss till varandra,(ja inte helt, men visst blajblaj snack har minskat iaf) vi läste varandras bloggar o håller oss sen dess uppdaterade på så vis. Nu har nästa bov dykt upp som motverkar verklig kontakt med sin omgivning, Facebook. Så konstigt det kan bli!

Jag ska kanske ta o skaffa en hemtelefon som vidarekopplas till mor o far så att det blir som förr då mina föräldrar o vänner kände varandra.

3 kommentarer:

Cissi sa...

Haha, ja verkligen :) Det var bättre förr! Puss

Cissi sa...

Hej gullegumman! Om du inte ska till Kalmar inom de närmaste så vore det jättesnällt om du gör det :)
Södra v 10
392 33 KÄLMAAA

Jag ska läsa naturvetenskap, ett collegeår på högskolan. Vet ju ändå att jag vill jobba med djur sen och då måste jag ju ha de ämnena.
HUr är det med dig annars ullisgullis? När får jag komma och hälsa på? pusspuss!

Anonym sa...

Vägra Facebook! Jag ser fram emot att få prata med Ingrid o Göran. De har ju gjort ett grymt jobb med dig så de kan ju inte vara annat än toppen. Puss på dig

Peter tjatar inte om annat än dina pannkakor, du gjorde mig en otjänst