tisdag, augusti 07, 2007

Räkfrossa utan räkor

Hmmm hur kan man missa att beställa hem räkor då man annonserar Räkfrossa på en resturang? Rekomenderar inte Mölle Express! Inga räkor o menlös service. Tur att jag hade trevligt sällskap iaf.

Ullet o sötaste prinsen Jonathan
Vaknade av ilskna telefon signaler. Ullet kallade oss för sjusovare, de tål jag inte!;) Rusade ner till Espresso House för en frukost dejt som sen fortsatte hela dagen i trängseln på Gröningens brygga. Trots att jag hade bästa sällskapet kunde jag inte låta bli att känna mig fruktansvärt frusterad av att bara vara stilla i flera timmar. Jag måste träna på att ta det lugnt.

Kvällens `räkfrossa´ gick ju sådär, men, men.... Ännu en bra dag ändå! Imorgon är det dags att stiga ur bubblan o jobba ett par dagar. Poffe har lovat bjuda mig på pannkaksfrukost imorgon, ska bli spännade!

Inga kommentarer: