torsdag, augusti 30, 2007

Bli gammal...

...eller åtminstone äldre. `Man blir inte gammal, man har bara levt fler år´, som en underbar äldre dam sa till mig då jag fick henne som kund under min tid på GP.

Det närmar sig min dag o jag tänker för en gångs skull fira min födelsedag. Fredagen den 7 september är det dags och då är alla som vill hjärtligt välkomna att följa med mig till Köpenhamn. Det finns inga planer mer än att ha riktigt trevligt i Köpenhamn.

Lördagen den 8 september är det passande nog Kräftskiva & Kompis fest ute på Everöd, dvs en hel trevlig helg utlovas i södern för alla mina hoppande och icke hoppande vänner. Husrum löses självklart hos mig på fredagen (-Ja pannkaksfrukost och badlakan ulovas;)) o på Everöd på lördagen.

Meddela mig (extra viktigt vad gäller kräftorn).

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej Sweet! Jag hade gärna åkt till Danmark o firat din födelsedag men budgeten måste tyvärr begränsas för mig:( Men vi syns på lördagen iaf o då ska vi äta goda kräftor:) Puss