söndag, augusti 19, 2007

Oj oj oj vilken kväll

Jag är riktigt trött idag, men glad.

Det blev en tur till Everöd istället för SM i Vårgårda. Fick en soft dag på klubben. Fick ett infall o åkte till Malmö för o fira min gamla kompis Luddes födelsedag igår kväll. Ludde bjöd på en riktigt lyckad trädgårdsfest. God mat o trevliga människor. Om ändå kvällen slutat där, men ikke då. Partyhumöret var på topp. Hamnade på något konstigt vis hemma hos en kompis kompis kompis, Eddie o en massa galna surfare. Skrattade större delen av kvällen i det härliga sällskapet. Landade inte hemma hos Lollo förrän kl 6 imorse o då hade vi dessutom hunnit med ett besök på gayklubben Wonk. Galet roligt!

Det var dock mindre roligt att vakna kl 9 för att ha en mysig heldag med La Familia. Jag kände mig inte riktigt upplagd för att skruva ihop en soffa o besöka IKEA efter en sån helkväll. Men men, bara till att bita ihop o ta vara på att hela familjen var samlad för en gångs skull.

Jag får lägga mig tidigt ikväll istället. Ställde t om in middagsbjudningen som var flyktigt planerad för kvällen. Måste ta hand om min kropp som inte är van vid att vara på kraftfulla kalas till tidiga morgonen. Det är iofs värt att vara lite trött idag, ler ler o ler vid minnet av den härliga kvällen o natten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är stolt över dig vännen :)