söndag, augusti 05, 2007

Jeanettes fest

Ännu en underbar sommarfest har gått av stapeln.

Jeanette hade överträffat sig själv med att göra fint i trädgården o uppe på ladan. Hoppande vänners inhopp till festen gick bra, alla vara på gott humör, maten smakade bra o ingen skadade sig allvarligt. Vi landade inte hemma hos mig förrän halv fem. Inte undra på att min förkylning o feber har fått ordentligt fäste idag. Känner mig inte helt hundra, men ler vid minnet av galenskaper som utspelade sig på festen. Hihihi...lite oväntat, men kul!

Väntar nu på att slöfockarna Fia & Poffe ska vakna till liv. Tror att det snart är dags att köra igång mixern o väcka dem med varsin smoothie. Grämer mig lite över att jag inte har ingredienser till en pannkaksfrukost. Jag är en dålig värdinna;)

Inga kommentarer: