måndag, augusti 20, 2007

Rädda Roffe, död eller levande...

Det är dags att dra igång en kraftfull insats för att få hem Roffe igen. Roffe lyckades på något konstigt vis följa med på lördagens kalas. Hos Ludde var han lugn, men hos surfarna kom han igång ordentligt, smet ur min påse, dansade, drack jätte stora drinkar, badade i rosé, åkte taxi till Wonk, utan mig, dansade på bardisken o i ishinken och är nu puts väck. Jag är en mycket dålig mamma som ännu en gång åkt ifrån mitt barn.

Roffe bör nog inte följa med på fler kalas, jag behöver hitta en barnvakt,
en sträng sådan som kan få lite fason på mitt trilska tonårs svin. Om han ska med igen måste han sitta ordentligt fastspänd i babybjörnen.

Babybjörn special för djuren, (konstruerades hos Jeanette en dag då mamma var extremtsnygg(eller inte!) med superkrafter)


Update: Roffe är återfunnen. Han är fortfarande på kalas med surfarna...hmmm!?
Kameran avlsöjar dem!


Jag anar att de smider elaka planer för Roffes bortrövande här...
Super ner honom med riktig grisgrogg...

...för att sen på ett nästan diskret sätt röva bort honom från mig.

Inga kommentarer: