tisdag, augusti 07, 2007

Bra, toppen bra o ännu bättre....

Ordning i kaoset o fortsatt mys. Härliga vänner som drar iväg mig på en lyx picnic på stranden. En picnic som heter duga där ingenting saknades! Det var första strand besöket i Helsingborg för min del. Helsingborg är en lustig stad som bygger upp en konstgjord sandstrand med svajande palmer o utomlands känsla.

Poffe, Jeanette, Jens o all picnic mat

Ikväll har jag haft tjejmiddag här hemma. Skratt o lite mer struktur av vad som väntar i framtiden;) Tjejerna drog sig ganska tidigt då de inte har lika trevliga arbetstider som mig. Stackare som börjar jobba 06.30 varje dag! Inser att jag har oförskämt bra arbetstider.
Tjejernas relativt tidiga hemgång gav mig tillfälle att smita ner på stan o möta upp Poffe, Detlef, Joar o Tomas för en öl. Jag är nöjd med ännu en dag som passerat. Skön avslutning med mysigt deeptalk med Poffe över en kopp te. Undrar hur morgondagen o dagen därpå o därpå ska bli om det fortsätter så här bra. Snart kan vanliga dagar inte bli bättre.

Inga kommentarer: