onsdag, augusti 22, 2007

Timbuktu & Damn!

Systern o Timbuktu. Bild snodd från Folkbladet

Grymt bra! Vilken otrolig energi den människan kan sprida med såväl musik som utstrålning. Man kan ju inte bli annat än glad:) Malmö är bra, speciellt då man har bästa sällskapet.

Jag höll på att spontan köpa mig en ny Ragnar idag, kände mig helt säker på att det var rätt läge då jag fick reda på vad servicen skulle kosta. Gaaah! Rackarns att jag pratade med Fia i telefon då jag stegade in på Audi. Hon satte av någon konstig anledning stopp för min klockrena idé.

Blir lite sur på mig själv då jag planerat så dåligt o att tiden är så knapp att jag inte ens hinner åka upp till käre bror för att han ska kunna ta hand om bilen åt mig. Grrrr

1 kommentar:

Sandra sa...

Oj, en ny Ragnar, det hade inte varit illa;) Men det var nog ett bra beslut att inte köpa, din Ragnar som du har e ju jättefin! Hoppas Roffe är hittad igen:) Kram