torsdag, augusti 30, 2007

Snabbresumé: En vecka...

...har bara rusat iväg. Känns som igår jag var med goa vänner på Malmö festivalen

f v Cajo, Jennys australien kompis, Poffe, jag, Karim, Jenny, Mirijam o Ullet fotar myser på en lugn innergård, fria från festival stöket

lyssnade på Joddla med Siv för andra gången denna sommar. Tjoho va man blir glad!

Jonathan är alltid väl förberedd med sina Peltor då det är konsert

Avslutade kvällen på Möllan o åt den starkaste nudelsalladen på länge Jonathan, Jenny, jag, Tobe, Mimsan o Karim

Har hunnit jobba ett par dagar, hunnit med mer mys i Malmö o ännu mer mys i Helsingborg. Cajo kom upp för en lunch med Jonathan, Ulrika o mig.
Gladaste killen Jonthan strålar ikapp med solen då han får vara hos Cajo

Turbo kom ner för en middag med Ulrika, Jonathan, Joar o mig. Flummiga vänner eller kanske dålig fotograf.... Joar, Ulrika o Turbo

Bjöd självklart Turbo på
pannkaksfrukost;), det är ju numera inristat i väggarna att det ingår då man bor på Hotel Ullis. Hann dessutom med en fika med Turbo o Poffe innan jag hämtade min prins o drog till Varberg.

Mysmiddag med mor o far igår o idag en mysig dag med goda vänner i Varberg.
Uppskattar verkligen Varberg.

Det blev ett härligt (men kallt) morgondopp ute på Klöven(hann tyvärr inte få ngn båt för att segla en sväng), en morgon promenad runt fästningen med efterförljande caféfrukost med Lottis. Åt lunch med gullungen Astrid, mamma Sara o Ella.

Astrid i Ellas famn, lite putt för att hon inte fått sina stora Gucci av mamma än...;)

Ella o Sara

Därefter tappra försök till okynnes shopping, dock utan lyckat resultat. Undrar vad som hänt, både Sara o jag brukar ju vara mästare på det. Ihop är vi oftast en oslagbart dyr kombination.

Astrid har lärt sig av mamma att det är kul att shoppa!;)

Oj oj oj vilken tur att jag är ledig en hel del så att jag hinner med mina vänner o alla trevligheter. Ja just jag, jag har hunnit klippa mig o köpa CK klockan också. Jag har världens bästa frisör. Han löser akut tider till mig o bjuder dessutom på vin. Me like!

Nu ska jag pausa ett tag, bör nog bara sitta ner o andas ett tag. Samla
krafterna inför helgens utmaningar i Varberg. Mor o far vill nog ha full fokus denna helg o inte som sist då vi hade familje dag;)

Inga kommentarer: