tisdag, augusti 08, 2006

Varbergsdag

En skön dag i Varberg. Ragnar är glad efter sin SPA dag. Det blev dock lite dyrt, men det får han vara värd. Det sportluftfilter jag har, gör att luftmassemätarn går sönder alltför fort. Kör nu på nödprogrammet utan luftmassemätarn, men, men… Han sprang snällt som vanligt ner till Hbg. Skönt att komma hem till lägenheten, som för en gångs skull inte var tok varm. Balkonglådorna hade ännu en gång överlevt min bortavaro. Jag kan nu ana! mina första tomater o Kryddlådan sprakar.

Dagen i Varberg tillbringade jag med Eva, Tésan o hennes söta dotter Amanda. Helt sjukt att Tésan är mamma. En toppen mamma känns det som. Inte överdrivet shåpig(eller hur det nu stavas) Amanda är en riktig gullunge. Hon kommer att vara så fin i DKNY bodyn som jag köpte till henne i NY(ja hon kommer iofs att vara söt i allt jag köpt till henne) Stolt över att en av klänningarna jag köpt kommer att vara hennes efterfestklänning på dopet:)
Vi myste hela dagen, strosade på stan o testade ännu en gång Campinos, Varbergs Special. Den pizzan är den godaste! Magen mår iofs sådär, men det är det värt. T om godare än Funkabo Special. Äter man en FS är man garanterat magsjuk inom ett par timmar.
Jag fick även tillgodosett mitt shopping behov på rean. Hua, som jag sparat pengar när jag handlat skor på rean;) Riktigt nöjd med mina kap. (tre par skor var verkligen nödvändigt, men det var ju sååå billigt!) Vet iofs inte när jag ska använda mina guldskor, men de kommer att vara så fina i garderoben iaf.

Skrattar för övrigt lite för mig själv då även friidrottrna kan göra bort sig... :)http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,868270,00.html Vad kan man säga? Vilken miss!

Däremot går det bra för svenskarna i Star Class European Championship, http://www.rolex-baltic-week.com/index.php?id=646 Heja Fredrik Lööf o Anders Ekström!

O när jag för en gångs skull är inne o nosar på sport, ej att förglömma. 42:orna som är nere i Tyskland o tävlar i Fallskärms VM. http://www.resedagboken.com/Default.aspx?documentId=3&userId=30318§ion=blog&journeyId=114013 Bra jobbat!

Inga kommentarer: