måndag, augusti 07, 2006

Roffes Näsingebugi

Roffe var med o blev kompis med många av mina trevliga hoppvänner. Jag konstaterar att han nu är tonåring. En ganska obstinat tonåring som gör allt för att göra tvärtemot sin mammas vilja. Hmmm... dock svårt att bli arg på honom. Han har iofs fått sitt straff. Inte ett enda skutt för honon, av två anledningar: 1.Man får inte hoppa när man är bakfull. 2: Det bästa han vet är at hoppa med mig, gör man inte som mamma säger får man inte hoppa. Många snälla männsikor har hjälpt till o ta hand om honom när jag hoppat. Vid ett tillfälle försökte han t om smussla ner sig i Sandras packning.

hmmm....om han bara visste hur illa det kunde ha gått. Tur att han inte lyckades.


Roffe o MiaBlåHaka



Roffe o Anton

7 kommentarer:

Anonym sa...

Roffe rockar:)
Kram kram tjejen... Vi syns til helgen!!!

Ullis sa...

Han är fortfarande tagen efter Näsinge. Jag kommer till Edz lördag eftermiddag. Längtar redan efter att få landa bra igen, på hemmaplan. Kramen o en hälsning från Sivan till dig via sms

Anonym sa...

Härligt o höra, dom bra landningarna ska fortsätta:)Hälsa tillbaka så gott till Siv!!! Är föresten ledig den 16/9 så man kan förgylla vårgårda med sin tillvaro på deras kräftskiva, hi hi... Syns snart snäckan;) Kram kram Ps. grymt bra blogg! Ds.

Ullis sa...

Kul, you like it! klart du ska dit, tror att Vårgårda jublar på många vis;)Galet kalas utlovas. Ses snart

Anonym sa...

Åh, Sandra och Ullis! Såklart ni ska komma till Vdz och dricka sprit (och kanske äta en kräfta eller två) i september!!!! Puss puss på er! Förresten, nås ni på msn eller...? ;) Kramis

Anonym sa...

Hej Sivan o även Ullis:) Här e min msn så det är bara o adda mig;) sandra79_2@hotmail.com Ska försöka komma på kräftskivan men annars ska vi ha en super rolig fest i skåne den 30 september, wuffo/transa fest:) Ska bli kul när alla ska klä ut sig, så välkommen... Kram kram på er!!!!

Anonym sa...

Haha, whuffo/transa-fest?? Låter ju som om man inte får missa den... Ska se vad jag kan göra! Har typ alla helger i september inbokade redan... Jobbigt att vara poppis!! *asg* Kramis på er båda!