fredag, augusti 25, 2006

Kräftis Vinön

Posted by Picasa
Ett axplock av bilderna från en toppen Kräftis på Vinön. Anders blir nog arg på mig nu när han är med på bild;) Hoppas att han inte sluta umgås med mig efter detta. Ett sånt hot har funnits i luften i o med att jag alltid har med mig kameran... hihi. Innan jag drar kräftskivan ska jag ta en snabb sammanfattning av allt annat innan dess. Jobbade en hel del ner i Simris. Kul patruller med mycket rib o som vanligt gudomligt god mat. Tur att jag kommit igång med löpningen, annars hade det varit värre än någonsin skulle jag tro. Det är illa nog ändå:( Dét blåste riktigt ordentligt ett dygn, jag njöt. Stog på bryggan med ett mysleende. Mmm...väder är läckert. Efter patrullen stressade jag upp till Hbg, hann precis somna i min sköna säng innan jag skulle upp igen. Stressade, kankse lite väl mycket på motorvägen... Hde bråttom mot Vbg o farmors födelsedag. Gamla söta tanten börjar bli riktigt gammal nu. Sju sorters kakor kan hon dock fortfarande fixa:) o goda köttbullar. Önskar mig framors köttbullar i födelsedagspresent i år igen. Jag tror nog att tanten redan står o rullar för o hinna fylla upp hela frysen åt mig. Begav mig mätt o nöjd mot Gbg o andra mindre roliga måsten.

Nu måste jag sova, skriver mer senare

Inga kommentarer: