onsdag, augusti 09, 2006

Mys i Viken

Har haft en toppen mysig eftermiddag och kväll tillsammans med Amelojsan. Tillbringade kvällen på A o CF´s terass. Åt god mat, kycklingsallad, kronärtskockor o massa smör....Mmm..mumma!

Trivs så bra i deras sällskap o i den underbara miljön. Det är ettt så behagligt lugn som vilar över stället i Viken. Havet o solnedgång gjorde kanske sitt till. Det är helt otroligt vacker hos dem. Funderar på att adoptera bort mig själv eller kanske göra mig tillfälligt bostadslös bara för att få bo där.

Jag har bokat in mig själv som gästkock i deras hem minst en gång i månaden framöver. Jag blir glad av att laga fin mat i ett ordenligt kök och i gott sällskap, förhoppningsvis får A o CF god mat o är därmed nöjda med det. Hur som helst så kommer jag att tillbringa fler kvällar hos dem, fler underbara solnedgångar ska avnjutas, om jag så sitter där i tjocka sovsäcken när höststormen river så ska jag bara vara där o njuta, av såväl sällskap som miljö.
Vägen hem var inte heller så dum. Ragnar sprang nedcabbad och vi sällskapade med Mark Knopfler. Ljummen sommarkväll, skönmusik, jag hade kunnat fortsätta hela vägen ner till Italien i ett sträck. Posted by Picasa

Inga kommentarer: