söndag, augusti 13, 2006

Mörk himmel...

...när jag vill hoppa:( Skönt att vara i lugnet på Everöd i alla fall. Myser i min husvagn o med det gossiga folket här. Hade ett par toppen dagar på jobbet. Körde RIB o skrattade massor med gubbarna. Testade mitt nya sjöställ i rätt storlek!:) Mmm, härligt med bra käder. Kristin trivs oxå bra i sitt ställ.

Igår hade vi tjejmys i Mimsans husvagn. Mmm...mys. Slingade hår, skvallrade o drack vin, gjorde iofs lite nytta oxå. Äntligen har vi tagit tag i att börja planera in årets fester. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på då jag gått med på att ta över Suz plats i festkomittén. Hmmm, det är ju inte lite jag har att leva upp till med tanke på vilket dunderjobb Suz gjort på den fronten. Tur att jag har Mimsan med mig vid min sida. Eleverna bjöd på god mat igår o pojkarna eldade upp polen. Alla faktorer för en mysig kväll. Jag var trött o la mig tidigt. Lite vin och vattenpipa blev det dock för både mig o Roffe. Äpple är favoriten i pipan. Mysavslutning på en bra dag, i husvagnen. Snackade strunt länge o jag fick äntligen tillfälle att tända ett par av alla mina mysljus. Trivs i min husvagn.

Imorse då jag vaknade var jag glad att jag tog det lugnt. Vaknade såpass pigg att jag t om var ute o sprang. Benen var och är iofs fruktansvärt stumma efter löpningen igår morse i Åhus, men jag bet ihop o rusade på i hela 45min. Gaah... förvånade t om mig själv med denna prestation:) Jag är ganska bra;)

Ikväll kommer jag nog att vara ensam kvar på klubben. Stannar här då jag ändå ska till Simrishamn tidigt imorgon bitti. Jobba:) Ska bli så skönt att lulla omkring här alldeles själv o bara njuta av lugnet. Tror iofs att jag ska låsa dörren inatt. Lite läskigt att vara så själv in the middle of nowhere. Tur att jag har Roffe vid min sida.

Inga kommentarer: