torsdag, maj 10, 2007

Vuxenpoängstest!? Nja kalla det test bara...

Kunde inte låt bli detta test som Cissi gjort.

Din vuxenpoäng är: 17.5

Din ålder borde vara 32.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

-Fasen heller, jag är verkligen inte över 30 än, det är ju t om hela år kvar tills dess!


Tips på saker att göra för att få mindre poäng

  • Börja drick öl-jo det gör jag ju då o då
  • Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden. -Nja, för ett par år sedan kanske. Skulle jag åka på festival skulle det bli till Roskilde.
  • Flytta ihop med några kompisar-Skulle inte falla mig in, möjligtvis om ngn vän behöver uppehälle i Hbg, då är mitt hem alltid öppet. Jag hade min bo ihop-, bo trångt- tid i Chamonix!
  • Ge dina krukväxter till grannen-Absolut inte, Jag tycker om mina växter o för den delen så känner jag inte ens mina grannar, ja förutom en granne då, men han vill ju knappast ha en massa krukväxter med sig ner till Kosovo...
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt -Kommer inte på tal, att göra mig av med Ragnar finns inte på min världskarta!

6 kommentarer:

Sivan sa...

Hmm... Antingen hade vi svarat väldigt lika eller så finns det bara ett svar på testet. Jag fick den här texten. Det är inte många ord som INTE stämmer! :/

Kram

"Din vuxenpoäng är: 17.3

Din ålder borde vara 31.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?


Tips på saker att göra för att få mindre poängBörja drick öl.

Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden.

Flytta ihop med några kompisar.

Ge dina krukväxter till grannen.

Sälj din bil, det är omiljövänligt."

Ullis sa...

Det måste vara vi som är så lika;) Kan inte tänka mig ngt annat...

Anonym sa...

Haha, jag fick också 17.3 poäng, och en ålder som borde vara 31.7. Och samma text som sivan.

Det är nog något skumt med det där testet. För jag är minsann alldeles lagom vuxen utan att åka till Kos eller dissa ICA-kortet! : )

Madeleine sa...

Jag fick endast 14.1 vuxenpoäng och borde således vara 25. Ska man ta de som en komplimang eller är det dags att växa upp?

Cissi C sa...

15.8, fan helt säker på att det ligger i mitt ica mastercard....

jätteknasiga frågor ju..

Anonym sa...

Hahaha... jag fick 20,2 pöäng och borde enligt detta test vara 37,7 år .. ojoj! Känns ju för jävligt :) Men jag e inte sugen på att göra så mycket åt det.. hultsfred nej tack, ge bort mina växter ALdrig! och sälja bilen.. men varför ?? hihi.
jaha så nu e vi gamla !
puss på dig.