söndag, maj 06, 2007

Vecka 18

Bästa: Mitt hoppsug är tillbaka, kraftfullt som aldrig förr!!!!:)

Sämsta: 6mil på cykel är bara en femte del av 30 mil. Gaaah!
Måste ha: Clarins Relaxing Body Polisher Min favoritskrubb är slut. Jag måste ha en ny, alla borde ha en burk. Len hud o välmående i sinnet. I recommend!:)
Bra gjort:
MIn deklaration är äntligen klar. (Inte försenad, jag bad om uppskov i god tid då jag insåg att min tid var allt för knapp för att hinna göra det ordentligt). Jag har deklarerat noggrannt o förberett alla kvitton som kan tänkas efterfrågas.
Låt: Okunskap med Svenska Akademin. Med bilden av deras energiska framträdande i Pildammsparken i minnet gör låten mig glad
Ord: Libido Jag konstaterar att jag tycker om ord med i´n i. Undrar om man kan koppla samman hoppning som ett libido för mig.
Utmaning inför vecka 18:
Midsommar uppdragen kvarstår. Än mer stressad över att jag inte hunnit med det jag ska. Tur att jag har ett par dagar ledigt i Helsingborg i veckan. Min att göra lista är lång, längtar efter att få börja bocka av.

Inga kommentarer: