måndag, maj 21, 2007

Tantmys

Har idag haft en riktigt mysdag tillsammans med tanterna(förlåt mamma;)) i släkten. Kära mor, farmor o mormor kom ner till mig i förmiddags. Jag bjöd på lunch o visning av mitt hem innan vi begav oss mot Alnarp o systeryster. Strosade runt i den vackra Alnarps parken, besökte Tirups örtagård (handlade massa kryddor:)) o avnjöt en svalkande glass i den vackra trädgården.
Turen fortsatte hem till Lollo för visning av hennes hem o mumsig middag.
Tanterna är nu uppdaterade på barnbarnens liv. Det känns bra att haft en mysdag med tanterna. Speciellt med tanke på att det betyder så mycket för dem. Det lilla behövs för att göra tanterna så glada.

Nu ska jag ta tag i stressmonstret som sitter gnager på min axel. Jag förstår inte hur tiden kan rusa iväg så snabbt. Jag hinner ingenting nuförtiden. Stressmonstret börjar bli en riktigt tjockis nu, det är dags att kicka ner honom från matbordet(=min axel). Kraftfullt med stryk ska han få så att han inte vågar ta tag i mig igen.

Inga kommentarer: