tisdag, maj 08, 2007

Smarr

Lagmarks är alltid ett säkert kort! Fisksoppan är gudomlig! Trevligt sällskap dessutom. Nice:) Det är kanske inte så dumt med poliskontroller ändå.

Jag har inte gjort ens hälften av allt jag borde idag, men det är skönt att vara lite spontan o inte alltför strukturerad ibland. Jag utmanar mig själv dagligen med att lämna min kalender hemma. Det går mestadels ganska bra.

Fick en påminnelse om det sura studentlivet då jag pratade med min gamla vän Martin idag. Det var kul men det känns väldigt avlägset. Tur att man hade mestadels bra sällskap under den tiden. Saknar inte det livet, men jag saknar den dagliga kontakten med mina vänner från den tiden. Jag måste ta en turné till sommaren o hälsa på.


Nu ska jag ta tag i mig själv o sticka ut o kuta en sväng innan systeryster kommer hit. Systermys hela kvällen!:) Nice!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan ullis! Allt bra med dig?? Har du några planer på att åka ut t klubben i helgen och isf har du möjligheten att köra lite fyrmanna på söndag?? Laget består av Elin, förmodligen Jenipeni, jag å så förhoppningsvis du :-) Vad sägs? Kramar!

Ullis sa...

Åh det skulle varit så grymt kul om det inte vore för att jag är ute o jobbar hela helgen:( Hoppas att erbjudandet dyker upp snart igen o att allt är väl med dig. Kramen

Anonym sa...

Typiskt, ja ja, självklart så tar vi det en annan helg när du osså kan :-) Kramar!

Ullis sa...

Sweeeeet!:)