onsdag, maj 02, 2007

Svenska Energispridarna

Låga tråkiga moln o inget direkt hoppsug idag. Kallt o ruggigt. Jag tror jag struntar i att hoppa idag o åker bort till Helena o myser istället.

Gårdagskvällen blev precis som jag önskade. Lugnt o lagom i sällskap med trevliga männsikor, god mat o bra musik. Vilken härlig energi Svenska Akademin bjöd på. De var kanon även denna gången.

bild tagen av ? fick bilden av SA


Kikki, Magnus, Jeanettan o jag
Micke, Mimsan, Tobe o Jonna

I Pildammsparken var det massa folk (mest fulla tonåringar, vilket fick oss att känna oss som föräldrar på stan). På vägen hem konstataread Magnus, Kikki o jag att parken är riktigt stor. Vi gick runt, runt i minst en timme innan vi hittade ut. Ser fram emot att besöka parken i dagsljus inom en snar framtid för att få lite bättre grepp om den.

Ikväll åker Jens o jag upp till Feringe för att hoppa i Smålandsklubben. Det är skönt att kunna vara lite spontan. Jag hade läst fel i mitt schema o vips hade jag en oplanerad ledig dag. Då Jens ropade ut att han behövde skjuts, ja va fasen.... Min hjärna började spinna... ett tillfälle för mig att hoppa i ny miljö. Lika bra att åka o passa på då väderleksrapporten säger strålande solsken. Ska bli kul att träffa lite nytt folk, dessutom slipper jag jobba i husvagnen, vilket jag annars hade tvingat mig själv att göra. Grrrr, bara tankarna på vagnen gör mig irriterad.

Inga kommentarer: