onsdag, maj 09, 2007

Vilken dag!:)

Systermys, rödvin, ost o choklad igår kväll. Jag är så lyckligt lottad som har min bästa vän till syster. Underbart att kunna sitta ner i timmar o bara prata. TV´n var inte ens på igår.

Vi startade vår dag idag med att simma en ordentlig runda. Det är skönt att simningen flyter iaf.(Pappa skämt!!) Tanken på Vansbro simningen ger tack o lov inte samma panik känsla som Vätternrundan.

Grötfrukost o hemma SPA var en bra fortsättning efter simningen. Jag kan nog inte tänka mig en bättre start på en dag.

Resten av dagen har spenderats med Ullet o sötaste bästa lille prinsen Jonatan. Lunch, fika o vips har hela eftermiddagen försvunnit. Så det kan bli när man har bästa sällskapet:) Det är så skönt att bara strunta i alla måsten ibland o låta tiden flyga iväg. Funderar faktiskt på att fortsätta strunta i mina måsten. Det är ganska skönt med en ansvarslös dag då o då.

Inga kommentarer: