onsdag, maj 23, 2007

Eller jo kanske ändå....

...men bara lite när andan faller på. Inte trodde jag att så många skulle bry sig om min lilla blogg:) Jag skriver väl lite ändå, för att slippa prata med alla;) i o med att jag inte är en telefon människa numera.

Vissa dagar känner man verkligen inte för något. Vill inte vara själv, vill inte ha sällskap, vill inte göra något o vill inget hellre än att göra något. Förvirrade dagar som är jobbiga att sätta fingret på. Ösnkar nästan att det vore regn o åskoväder utanför fönstret istället för strålande vårsol. Regn o rusk skulle passa bättre till mitt humör idag. Tur att mina närmsta dagar är vrål planerad så att jag slipper fundera. Jobb i Karlskrona torsdag, stannar i Karlskrona o kör ett morgonpass på SATS med frukost tillsammans med Christian, lunch med Kristina, till Kalmar för en eftermiddag med Guten, Jocke o Josen, kvällen med Cissi o Jögge. På något vis ska jag även hinna träffa Jonny tänkte jag...hmmm, nu är det effektiva Ullis som får se till att vakna igen. Är det kanske för optimistiskt att boka in 8 vänner som man ej sett på länge under en o samma dag. Hmmm, återstår att se hur det går.

Jag har idag gått igenom min kalender o inser att jag måste köpa en kalender som sträcker sig till sommaren 2008, det är redan alltför mycket inplanerat för att jag ska kunna hålla allt i huvudet. Ops! Det är fel! Undrar just varför jag känner mig stressad.
Längtar till hösten o den stunden då jag varvat ner under tre veckor i USA o slutligen ligger på stranden på Hawaii o bara andas.

2 kommentarer:

Cissi sa...

Hej gullegumman! Ja, vad kul det ska bli på fredag!! :) Pratade med Ehjika som gärna ville komma ut o ta ett glas vin också. Sen tycker jag att vi bullar upp med snask och bäddar ner oss i soffan framför någon film. Golfen gick som väntat, kass. Bättrade minigolfen med 20 slag dock :) Hörs imorgon eller fre fm. Pussis!

Anonym sa...

Då ska jag också ligga på stranden på Hawaii. Hawaii är mitt absoluta favoritställe här på jorden. Det är paradiset (Om man kommer bort från Waikiki).

Just det. Jag har köpt bil. Det blev inte som jag tänkte mig för ett tag sedan, men det blev bra ändå.